نوآوری نظام یافته (TRIZ)

اختراعات، پتنت ها، طرح ها، ایده ها و محصولات خلاقانه

نوآوری نظام یافته (TRIZ)

اختراعات، پتنت ها، طرح ها، ایده ها و محصولات خلاقانه

حال دنیا

حال دنیا را بپرسیدم من از فرزانه‌ای

گفت یا آب است یا خاک است یا پروانه‌ای!

گفتمش احوال عمرم را بگو این عمر چیست ؟

گفت یا برق است یا باد است یا افسانه‌ای!

گفتمش اینها که می بینی چرا دل بسته اند؟

گفت یا خوابند یا مستند یا دیوانه‌ای!

گفتمش احوال عمرم را پس از مردن بگو

گفت یا باغ است یا نار است یا ویرانه‌ای!

"ابوسعید ابوالخیر"

مرحوم دکتر حسابی را بیشتر بشناسیم


مرحوم دکتر حسابی را بیشتر بشناسیم


 گزارش گفتگوی اخبار مهندسی صنایع با مهندس ایرج حسابی به بهانه ی شروع سال تحصیلی



قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت آخر

تشکر و قدردانی

سعی خودم را می کنم!!!

سعی خودم را می کنم!!!

سوال امتحانی: برای تبدیل سانتی متر به متر چه می کنیم؟

سوال امتحانی: برای تبدیل سانتی متر به متر چه می کنیم؟

پاسخ  دانش آموز : "سانتی" را حذف می کنیم!


نشانه ضبط کننده (Save Bookmark)

نشانه ضبط کننده  (Save Bookmark)

 

دندانهایتان را تمیز نگهدارید. (تبلیغات کولگیت)

دندانهایتان را تمیز نگهدارید. (تبلیغات کولگیت)


 

آیا شما هم این عدم همخوانی را قبول دارید؟

آیا شما هم این عدم همخوانی را قبول دارید؟

 


پاک کننده

پاک کننده




زیرسیگاری با تبلیغات ضد سیگار

زیرسیگاری با تبلیغات ضد سیگار


موقع دورزدن مراقب باشید!

موقع دورزدن مراقب باشید!

این یک راه حل جالب برای حرکت خودرو ها در محله هایی که در خیابانهای پرشیب قرار دارند است. به ویژه در زمان های یخبندان رانندگان از شما تشکر می کنند و فقط باید هنگام چرخاندن فرمان صبور باشند.